Як компанія, на рахунку якої кілька кримінальних проваджень, виграє тендери на ремонт доріг

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Гарний асфальт, новенькі бордюри та переходи. Виявляється, все могло бути ще краще. Бо шляховики, за версією прокуратури, привласнили половину грошей і, замість закатати їх у асфальт, – розпихали по кишенях.

Київавтодор, турецька компанія «Онур» та українська «Інгран» розпилили між собою мільйони гривень на ремонті столичних доріг. Так вважають у поліції. Там упевнені: ремонт проспекту Перемоги та кількох інших доріг у Шевченківському районі провели неякісно – питання й до документів, і до якості асфальту та кількості бордюрів.

На користь ТОВ «Інгран» перевели 1 950 000 гривень з рахунків ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» нібито на придбання бордюрів гранітних, в подальшому, зазначені безготівкові кошти перевели в готівкові та привласнили.

За даними слідства, нові бордюри встановили лише на громадських зупинках, в інших місцях – залишили старі.

Також правоохоронці вважають – Київавтодор і турецька компанія порушували технологію вкладання асфальтобетону, і таким чином отримали додаткову можливість привласнити бюджетні кошти. 

"При виконанні ремонтних робіт підрядна організація навмисно з метою привласнення бюджетних коштів, не дотримується нормативів щільності укладки асфальту приблизно на 40%, та нормативів безпосереднього будівництва автодоріг. Отримані при цьому кошти привласнюють та розподіляють між собою.

У Київавтодорі коментувати справу до завершення слідства не хочуть.

Жодних рішень жодним судом щодо посадових осіб корпорації винесено не було. Ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчинені кримінального правопорушення.

Олександр Густєлєв, генеральний директор КК «Київавтодор»

Турецька компанія, що виконувала ремонт, усі звинувачення відкидає.

Компания проходит все проверки, в том году, в конце года закончилась проверка, были претензии налоговой инспекции, мы в судебном порядке их оспорили.

Ольга Корсовська, представник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»

А підрядна організація «Інгран» взагалі заявила – жодного стосунку до ремонту доріг у Шевченківському районі не має.

Мы абсолютно не понимаем почему мы там оказались в качестве соучастников каких-то действий, потому что нам было заплачено за доставку продукции, мы эту продукцию доставили в необходимом объёме. Куда она там дальше идет, это уже не наш вопрос. К проспекту Победы мы вообще никакого отношения не имеем. Мы в 2016 году привезли по-моему 12 км на Окружную. Там с двух сторон, красные, серые бордюры.

Предстаник ТОВ «ІНГРАН»

Загалом, турецька компанія виграла в Україні понад 200 тендерів на суму близько 8-ми мільярдів гривень. Серед головних замовників – Київський і Львівський автодори. Нині Онур фігурує у десятках кримінальних проваджень, деякі з них досі розслідують. Попри це, вони й надалі продовжують вигравати тендери. Перевагою для замовників щоразу стає менша ніж у конкурентів ціна.

Должна быть выполнена качественная работа за наименшие деньги. Для заказчика – основной параметр – это качественное выполнение робот. Любые истории с откатами, обналичиваем средств, это безусловно история незаконная, уходящая в серую зону и за которую необходимо нести ответственность.

Роман Марченко, адвокат

Жодних проблем у роботі з Онуром не бачать і в Київавтодорі. Турецька компанія знову виграла тендер на ремонт дороги у столиці і за 420 мільйонів гривень відремонтує дорожнє покриття на проспекті Палладіна.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Прибульці спілкувалися з нашими пращурами і розповідали їм про космос: загадкові перекази племені догонів
Прибульці спілкувалися з нашими пращурами і розповідали їм про космос: загадкові перекази племені догонів

Історії про відвідування Землі космічними прибульцями більш ніж просто міфи…

Піонер Федір: історія штучно-створеного хлопчика героя у контексті російської пропаганди
Її малював Шевченко: радянська влада поховала на дні Каховської ГЕС старовинну козацьку Покровську церкву
Гігантський «шаблезубий» лосось, який досягав 2,7 метрів в довжину, насправді мав не ікла, а бивні
Гігантський «шаблезубий» лосось, який досягав 2,7 метрів в довжину, насправді мав не ікла, а бивні

Нові дослідження вчених змінює уявлення про цю доісторичну рибу…

На війні всі методи гарні: рф вдається до магії, аби поширити дезінформацію та розхитати психіку росіян
«Фургон з оркестром»: як рашистські паради та флешмоби формують потрібну кремлю психологію росіян?
Читати більше