Що таке урбанізація по-українськи, з’ясовувала наша знімальна група.
У Всесвітній день урбанізму наша знімальна група подалася туди, де про зручність тільки мріють, а на комфорт жильців забудовники узагалі, як-то кажуть, махнули рукою.
Київ зранку накрив густий туман. Однак, навіть він не може приховати столичні висотки. Дах біля даху, які щільно спутані дротами. Це Осокорки. На землі метушня. Мешканці намагаються виїхати на роботу. У пробці стоять авто. Повільно, але все ж рухається, черга на маршрутку. Паркуються просто на дорозі і то якщо місця вистачить. Зелених зон не багато, але й ними не задоволені
Як зводять житлові масиви, коли ні пройти, ні проїхати, а зі школами та садочками взагалі біда? Відповідь шукаємо у департаменті містобудування та архітектури.
Департамент запевняє: жодних дозвільних документів не надає, надає тільки вихідні дані для проектування. Й запевняють, що вони й в очі не бачать кінцевий варіант того, що будуватиметься, бо цю функцію у них забрали. То ж нічого не контролюють, а будівельний хаос – це не їхня вина.
Виробники електрокарів готові вразити потенційних покупців по всьому світу
Як же навести лад у містобудуванні – із запитанням йдемо до профільного віце-прем’єра.
Згідно нових державно-будівельних норм, які почали діяти вже цієї осені, висотки потрібно зводити так, щоб на гектар припадало не більше 450 людей. На перших поверхах багатоповерхівок можна відкривати дитячі садки, обов’язково враховувати велодоріжки, а каналізаційні люки вмонтовувати тільки збоку у бордюрі.
Щоправда, нові норми стосуватимуться лише нової забудови, але вже оскаржуються забудовниками – у судах нині п’ять позовів. Мешканців вже забудованих кам’яних джунглів нові правила вже не стосуються.
Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2.