BMW: як змінювалася легенда

ДЖЕДАИ

Мініатюрна автобульбашка на 13 кінських сил, що згодом перетворилася на потужний мультинаціональний концерн. Електромобіль, який працював на Мюнхенській Олімпіаді 1972 року та машина, яка напхана винаходами, що випереджали свій час.

BMW ISETTA. Дивно про це згадувати сьогодні, та кумедний малюк вивіз з повоєнної кризи та тіні банкрутства Баварський концерн. Італійський розробник бульбашки хотів продати ліцензію на виробництво і для BMW ця пропозиція стала справді слушною. Машинка мала моторчик на 13-ть кінських сил і могла перевозити аж двох пасажирів. Коштувала вона недорого, а щоб нею керувати було достатньо мати права на водіння мотоцикла. Загалом у Німеччині побудували понад 130 000 таких крихіток.

BMW ELECTRO-ANTRIEB. 1972 року, коли Ілону Маску був лише рік, вже з’явився перший електромобіль BMW. Спеціально для Олімпійських ігор у Мюнхені компанія побудувала серію яскраво-помаранчевих 1602 з електромотором. Його обрали, щоб не забруднювати повітря під час супроводу марафонців. Максимальна швидкість авто становила 100 км/год. А запас ходу він мав у 60 км.

BMW M3 PICKUP. Виявляється у BMW був не тільки електромобіль, але й пікап. Створений на базі зарядженого M3. Цей автомобіль на виставках не показували. Він призначався для обслуговування перегонів і швидкого довозу гуми і запчастин на трасі.


BMW COLUMBUS. На перший погляд – це чудернацький мінівен. Його створили на честь 500-річного ювілею з дня відкриття Америки Колумбом. В салоні авто сім крісел і всі вони обертаються. А місце водія по центру справляє враження справжнього кокпіта літака. Також у цьому авто кермо не має механічного зв’язку з рулевим механізмом. Керовані тут не тільки передні, але й задні колеса. Ця модель була створена у єдиному екземплярі і купити її неможливо.


BMW Z13. Саме таким уявляли міське авто майбутнього німецькі інженери на початку 90-тих. Незвичайний дизайн: лобове скло витягнуте аж на дах. Невеликий тримісний салон та місце водія знову-таки посередині. Через цілу низку незвичних деталей машина викликала багато суперечок. Зрештою, цей концепт так і не пішов у виробництво.


BMW Z22. А до початку 21 століття творці BMW хотіли випустити просторий, комфортний, компактний і економічний автомобіль. Вийшов не надто виразний універсал ззовні, проте футуристичний усередині. У цьому проекті використали усі новітні технології, розроблені BMW на той час. Аж 70 інновацій та 61 зареєстрований винахід у одній моделі. Тут були електронні системи керування, прямокутне електромеханічне кермо та камери заднього огляду, замість дзеркал. Серійного втілення концепт не мав, але його технології працюють і досі.


Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.

Стали свідком аварії або цікавої події? Надсилайте нам свої відео та фото: Messenger, Telegram

Новости

Все новости
29082024
ДЖЕДАИ
Этот кабриолет был изготовлен в ограниченном количестве – всего три экземпляра…
26082024
ДЖЕДАИ
Простые правила для безопасного вождения.
23082024
ДЖЕДАИ
Это простой бланк, где участники аварии самостоятельно заполняют данные…
Смотреть больше