Автомобіль, який кидає реальний виклик дизельним і бензиновим машинам, нарешті їздить і по вітчизняних дорогах. Зі слів відомого новатора Ілона Маска, з таким запасом ходу це авто серйозний суперник для бензинових і дизельних машин
Поки у Америці відбувається справжня технічна революція: автомобілі відправляють у космос, в Україну прибув унікальний електрокар, на якому можна проїхати 500 кілометрів. ДжеДАІ ж вирішили з’ясувати, наскільки вистачить цієї електрички на зимових українських напрямках.
Для експерименту обрано маршрут Київ-Чернігів. Дистанція 300 кілометрів. Від заявлених 500, дві сотні зняли про запас.
Футуристичний дизайн, просторий салон, великий багажник, розгін до 100 за 5 секунд. Здається, літак на колесах, а не машина. До того ж, економна. Та за все потрібно платити. У випадку із Теслою, власник розраховується часом. Від звичайної розетки, зарядка авто триває майже добу. Від зарядної станції – цілу ніч. І тільки на супер-чарджах – півтори години, проте їх у столиці не більше десятка.
І скористуватися усім функціоналом електрокара у наших реаліях не вийде. Наприклад, автопілот від наших доріг і водіїв за кілька хвилин почав барахлити. І провести складний ремонт Тесли в Україні офіційно ніде. Найближчі пункти ремонту – Берлін або Відень.
Загалом ДжеДАІ проїхали 302 кілометра по снігу та ожеледиці. Середня швидкість становила 90-100 км/год. На дисплеї авто відображався залишок заряду – 72 кілометри.
Більше новин дивіться у ДжеДАІ на 2+2.