BMW ISETTA. Дивно про це згадувати сьогодні, та кумедний малюк вивіз з повоєнної кризи та тіні банкрутства Баварський концерн. Італійський розробник бульбашки хотів продати ліцензію на виробництво і для BMW ця пропозиція стала справді слушною. Машинка мала моторчик на 13-ть кінських сил і могла перевозити аж двох пасажирів. Коштувала вона недорого, а щоб нею керувати було достатньо мати права на водіння мотоцикла. Загалом у Німеччині побудували понад 130 000 таких крихіток.
BMW ELECTRO-ANTRIEB. 1972 року, коли Ілону Маску був лише рік, вже з’явився перший електромобіль BMW. Спеціально для Олімпійських ігор у Мюнхені компанія побудувала серію яскраво-помаранчевих 1602 з електромотором. Його обрали, щоб не забруднювати повітря під час супроводу марафонців. Максимальна швидкість авто становила 100 км/год. А запас ходу він мав у 60 км.
BMW M3 PICKUP. Виявляється у BMW був не тільки електромобіль, але й пікап. Створений на базі зарядженого M3. Цей автомобіль на виставках не показували. Він призначався для обслуговування перегонів і швидкого довозу гуми і запчастин на трасі.
BMW COLUMBUS. На перший погляд – це чудернацький мінівен. Його створили на честь 500-річного ювілею з дня відкриття Америки Колумбом. В салоні авто сім крісел і всі вони обертаються. А місце водія по центру справляє враження справжнього кокпіта літака. Також у цьому авто кермо не має механічного зв’язку з рулевим механізмом. Керовані тут не тільки передні, але й задні колеса. Ця модель була створена у єдиному екземплярі і купити її неможливо.
BMW Z13. Саме таким уявляли міське авто майбутнього німецькі інженери на початку 90-тих. Незвичайний дизайн: лобове скло витягнуте аж на дах. Невеликий тримісний салон та місце водія знову-таки посередині. Через цілу низку незвичних деталей машина викликала багато суперечок. Зрештою, цей концепт так і не пішов у виробництво.
BMW Z22. А до початку 21 століття творці BMW хотіли випустити просторий, комфортний, компактний і економічний автомобіль. Вийшов не надто виразний універсал ззовні, проте футуристичний усередині. У цьому проекті використали усі новітні технології, розроблені BMW на той час. Аж 70 інновацій та 61 зареєстрований винахід у одній моделі. Тут були електронні системи керування, прямокутне електромеханічне кермо та камери заднього огляду, замість дзеркал. Серійного втілення концепт не мав, але його технології працюють і досі.
Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.
Стали свідком аварії або цікавої події? Надсилайте нам свої відео та фото: Messenger, Telegram