Тіньовий імпорт. Кому вигідне нелегальне ввезення іномарок в Україну?
31 жовтня, 12:40 661

Тіньовий імпорт. Кому вигідне нелегальне ввезення іномарок в Україну?

Яких збитків зазнає держбюджет через нелегальне ввезення в Україну іномарок без сплати мит, акцизів та податків, дізнавались журналісти Цілком таємно.

У серпні цього року нардепи потішили українців новим законом. Відповідно до нього, ставки акцизного податку на ввезення вживаних іномарок значно знизились. Тоді автори законопроекту запевняли, це рішення допоможе уникнути корупційних схем на авторинку, а громадяни зекономлять на купівлі  від двох до семи тисяч євро. Транспортні засоби дійсно стали дешевшими, але кількість махінацій на кордоні лише збільшилась. Справа в тім, що  податки при розмитненні сьогодні сягають 30-80% від вартості авто, змушуючи потенційних автовласників шукати "обхідні шляхи". В результаті гроші, котрі повинні були б надходити у держбюджет, збагачують знахабнілих чиновників та ділків. Українці почали все частіше звертатися до працівників митниці та прикордонної служби, котрі за певну винагороду, допомагають ввозити авто з меншими втратами, або і зовсім не сплачуючи податки. Посередники стверджують, що обійти закон, можна практично безкарно.

У журналістському розслідуванні Цілком таємно – все про акцизний закон та його наслідки, винуватців масового беззаконня на кордоні України, котрі "не помічають" численних афер, найцікавіші схеми ухиляння від сплати податків при автоімпорті.

Хто організував нелегальний імпорт б/в автівок в Україну? Скільки заробляють ділки на махінаціях? Як через дірки в законі держава втрачає мільйони?  Розкриття корупційних схем – у програмі Цілком таємно у неділю, 06 листопада, о 14:00 на каналі 2+2.